מהן מחיצות למשרד? הכירו את הקיר הארעי שיחסוך לכם בבנייה

לעתים, אנו נשאף לחלק חלל משרדי גדול למספר חדרים על מנת להציב שם עובדים ממחלקות שונות. החלוקה הזו, שבדרך כלל כרוכה בבנייה, הצבת דלתות והכנסת ריהוט ופתרונות אחסון, תעלה לנו לא מעט משאבים ותהווה פרויקט שיפוצים משבית עבודה. במקום זאת, ניתן לרכוש מחיצות למשרד, ובאמצעות ריתוך פשוט שנעשה במשרד תוך כדי עבודתכם אתם נהנים מקיר ארעי המכיל גם הכנות לשולחנות ופתרונות אחסון מתקפלים.

חיסכון במשאבים: בתוך דקות המשרד כבר מחולק

עם מחיצות למשרד אתם פשוט נהנים משגרת עבודה נהדרת אשר תתבסס על חלוקה עם מחיצות בוטיק. מחיצות אלה עשויות מתכת ומצופות רפידת בד למניעת חשמל סטטי ומתן הרגשה של מגע רך. במרכז כל קיר במחיצה ישנם פסי מתכת מתפרקים אשר ניתן להוציא ולהטמיע במקומם שולחן ומדפים מתקפלים. בכך, אתם חוסכים בקניית ריהוט ויתרה מכך – חוסכים במקום בתוך כל חדר מחולק.

חוויה עיצובית מן המעלה הראשונה – מחיצות משרדיות דקורטיביות

 

אחד היתרונות של מחיצות למשרד הוא בעיצובן המשדר מודרניזציה וחדשנות. הרפידה של כל מחיצה נמצאת גם בפרונט שלה וגם בתוך התא המחולק, והיא מאפשרת לכם ליהנות מנדבך עיצובי נוסף מבוסס בד, בדיוק כמו הווילון והשטיח המשרדיים. לכן, בחירת הדגם של מחיצה למשרד קלה מאד ליישום. היא מתבצעת מתוך הדמיית מחשב של חנות צויד למשרד ומאפשרת לכם לבחור את הדוגמית המתאימה ביותר לעיצוב הגוני במשרד שלכם.

הכל בנוי על פי כללי ארגונומיה מדויקים

דרך הצבת השולחן בתוך המחיצה, הכיסאות שיותאמו עבורה ומיקומם של פתרונות האחסון תוכננו כולם בשיטה ארגונומית למניעת ישיבה עם גב כפוף. התבססות על מחיצות למשרד לא זו בלבד שלא תפגע ביציבה במהלך הישיבה, היא תספק בדיוק את מה שנדרש על מנת לשמור על כל עובד במצב יציב כשהוא נדרש לבלות זמן ארוך על שולחנו כשהוא ישוב.

פיצ'רים מיוחדים במחיצות

רחבת כניסה לכל חדר מחולק ללא דלת, אפשרות להטמיע תגי שם ותפקיד על כל שקובית של מחיצות למשרד. בכך, יש כאן הגדלה של הנגישות ממקום למקום ואיתור קל ופשוט של כל מחלקה במשרד אשר מסומנת בתג מתאים.
 
 
עשוי לעניין אתכם גם: ריהוט משרדי