כך מומלץ לבחור כיסאות משרדיים

כיסאות משרדיים מומלץ מאד לדעת כיצד לבחור בשביל להבטיח שהכנסתם לכל מקום את התקן הישיבה הנכון: בחדרי העבודה, בחדרי ההמתנה ובחדרי הישיבות וההתכנסויות השונות. במאמר זה תוכלו לקרוא כיצד מומלץ לבצע בחירה זו בהצלחה יתרה, באחריות מלאה, וכך שבכל חדר יהיו הכיסאות הנדרשים לכם כעובדי משרד ומנהליו.

בחירת כיסא על פי כללים ארגונומיים

מומלץ מאד להיעזר בכללים ארגונומיים בשביל לבחור בכיסא המתאים ביותר עבור כל חדר במשרד כהשמלמה לריהוט משרדי. למשל, בחירת כיסא משרדי לחדר עבודה מול מחשב, אינה זהה לבחירת כיסא המשמש לפינת המתנה. בדרך כלל, זמני ההמתנה במשרדים אינם עולים על היקף העבודה של העובד עצמו מול מחשב, שיכול להגיע לכמה שעות רציפות. בשל כך, כיסא עבודה צריך להוית כיסא עם גלגלים המאפשר תנועתיות מסוימת, ובגובה המאפשר לו לרדת נמוך ולהגיע עם הראש למסך המחשב כשהגב ישר. הדבר ימנע בעיות גב ועמוד שדרה וישמור על היציבה נכונה. בפינות המתנה, חשוב להקפיד על כיסאות משרדיים מבד קשיח ויציב ללא אפקט ערסל, אשר יספק יציבות ונוחות למי שיושב עליו בזמן אמת.

בחירת כיסאות פונקציונאליים בהתאם למצבים שונים בחדר

בחדר התכנסות, לימוד או ישיבות בו הוחלט לא להטמיע שולחן מרוכז, הפתרון נמצא בכיסא. נהיתן לבחור כיסאות משרדיים עם שולחן צד שנמצא מעל ידית ימין או שמאל שלו. חשוב לבחור את הכיסאות כך שיכילו ידיות משני הצדדים כדי לספק מענה גם למי שהוא ימני ביד וגם למי שהוא איטר יד ימינו, כלומר מתנהל בעיקר עם יד שמאל. כיסאות אלו חוסכים לכם מקום להצבת שולחן ומאפשרים להתנהל בחדר התכנסות עמם בלבד וליהנות ממרווח מקום נדיב ביחס לנעשה כאשר ישנו שולחן במרכז החלל.

בחירת עיצוב לכיסאות

מומלץ לבחור את העיצוב לכיסאות באמצעות הדמיית מחשב של חנות כיסאות משרדיים. היא תחסוך לכם לבטים רבים ותאפשר לכם למצוא את התקני הישיבה שישמרו על החלל המשרדי שלכם מעוצב על פי דרככם. בכך, אתם רוכשים כיסאות משרדיים בעלי גוון וצורה המתאימים למה שנעשה בחדר ומתברכים בהתקני ישיבה שהם גם נוחים, גם ארגונומיים וגם מתאימים למראה של החלל הפנימי. בדרך זו הכי כדאי לבחור כיסאות משרדיים.